Po příjezdu do hotelu


Po samotném příjezdu přejdete do hotelu a na recepci dostanete klíče nebo kartičku od svého pokoje. Po příchodu do pokoje zkontrolujte zda Vám všechno funguje jak má. Hlavně klimatizaci. Okna většinou nejdou otevírat a to kvůli venkovní vlhkosti a proto toto nereklamujte ;-). Většinou jsou pokoje bez problémů a pokud jsou bez problémů Vám je vyřeší. Na pokoji by jste také měli trezor, do kterého si můžete uložit cennosti.

Pokud máte nějaký problém nahlaste ho další den delegátovi, kdy bývá většinou informativní schůzka nebo na recepci hotelu. Stačí říct I have a problem with a doplníte slovo s čím. Většinou někdo přijde a ukážete co je za problém.
Rozhodně se zde nemusíte bát, že by jste nedostali něco za co jste zaplatili. Placení za útraty na hotelu jsou většinou formou, že vám přinesou účet vyplníte jméno a číslo pokoje a podepíšete. Na konci útratu zaplatíte.

Vyrobil Webdevel.